2008. január 28., hétfő

Június 23.

Ez eddigi legsikeresebb napom, persze csak a legyezés terén. Forró nyári nap volt. A Letkési zúgótól indultam lefelé és a halak csak jöttek és jöttek. Nem gondoltam, hogy ki lehet fogni ilyen napot, mikor ennyire falánkak a domolykók.
Ekkor már pár hónapja jártam az Ipolyt, de például keszeget még sosem fogtam. Ezen a napon ez is megtörtént.
Nem mondom, hogy nagyok voltak a halak, de a végén 30 és 40 között fogtam, ami
elég volt ahhoz hogy ne unatkozzam egész nap.
És csak jöttek...
Tényleg nem voltak nagyok, de annál élvezetesebb volt a becserkelésük.
Persze mentek vissza egytől-egyig.
Az a bizonyos fa:)
Pár szebb is jött, ezek persze jól meghajlították az 5/6-os egyébként is túl puha Tempest
Mindegyik gyönyörű:)

Azért vannak itt furcsaságok. Talán részeg volt, ki tudja.

Nincsenek megjegyzések: