2011. május 14., szombat

































5 megjegyzés:

Földesi Gábor írta...

Aztamindenit, de gyönyörű domik! csak irigyelni tudlak, Grat.!(:

Unknown írta...

Kösz!!!

Végre pár hete letisztult a víz, elkezdtek óvatosan, de látványosanan a felszínről is enni.Adrenalinfröccsök az óriás domolykó szájak láttán a csali mögött...

és tegnap megint kicsit bezavarosodott sajnos a víz, ugyhogy várni kell=lehet tanulni a vizsgákra:(

csak ezek a fránya balinok fognak ki rajtam is. majdnem annyira pofátlanok mint a balcsin...

Földesi Gábor írta...

ismerős a talpad alatt hajtó balin effektus (: egyébként a hely még mindig a Garam? továbbra is gyönyörű víz!

Unknown írta...

igen! idén Ati segítségével kiváltottuk Kyleal egyetemben az évest. Ugyhogy most le kell dolgozni az árát, hogy megérje=ha tehetném minden nap ott lennék a parton:D

ja "talpad alatt hajtó balin effektus", pontosan. a balcsin már teljesen immunis voltam napközben, csak reggel vettem sértésnek, mikor kimentem célzottan rájuk, de persze óriási élmény a magyar tarpon vadászat. de itt a garamon újra csak kattognak a fogaskerekek és nem találom a megoldást...

a másik pedig az amurok. a fehér pöszmét és a hajtáscsúcsokat habzsoló amurok 4-6-... kg körüliek. csak fotózni sikerült őket, de polárszürő nélkül... talán az egyik video. naggggyon komolyak:)

ha 1x erre jársz a nyár folyamán csaphatunk egy garam partyt!:)

Földesi Gábor írta...

szerintem mindenképp szakítunk időt, hogy arra járjunk, csodás élet lehet ott! és ha így lesz persze értesítelek, jó lenne egy hosszú hétvége is akár sátorral.
üdv. Földi